čtvrtek 28. března 2013

Je libo malou jahůdku?

A ještě k tomu krásně vyvedenou, jahůdku(y).. kdo by se netěšil až se do ní zakousne!

 

Jinak, náplní mého dnešního debilního dne, kdy se mi s prominutím sere vše od ruky, musím prosím podotknout, že jsem se výborně ale výborně najedla! (aspoň něco) Aby né, když každá čtvrteční návštěva u babičky a dědy (který místo seto boxu, říká sex box) je ve stylu:  1) ještě ti přidám! 2) si jak proutek! 3) vždyť ty ani pořádně nejíš!!! - ach ta ironie, kdyby přitom věděli, jak po večerních hodinách (kdy by se správně mělo už spát) luxuji s chutí ledničku... 
Co naplat, ještě teď se divím, že jsem byla schopná se dokutálet jak Otesánek, do tramvajky a přežít celou cestu domů s břichem, které volalo o pomoc, někteří pochopí jak to myslím...

16 komentářů:

  1. Mňám ! :D Ja to chcem, pošli mi jednu na SK ! :3 ♥

    Sex box :D Bože môj :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tie jahody ma obrali o zrak. Teda o ten zvyšok zraku ktorý mi ostal :D Bože tak strašne by som si teraz dala jahody :O ! Ten nepríjemný pocit že ti zachvílu praskne brucho a bude to smrtelná rana - ten dokonale poznám - cez leto u babky na prázdninách to mám denno-denne. A to nehovorím o tom keď obedujem neskôr a potom je hneď večera. :D
    Aby som nezabudla tak moc ďakujem za pochvalu :)!

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou jahody!:O:D mnaam dala bych si!

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím tvou lásku k nenávidění matiky! :D
    A babičky jsou svým způsobem zlo s "dobrými" úmysly :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ty brdooooooo:D já chci taky;))))
    Prijd také ke me mrknout :

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  6. mňam, ta jahůdka :) ..to u tý babičky znám :D taky mi neustále něco nutí :D

    OdpovědětVymazat
  7. OMG hned by som si dala taku jahodu :)mnam mnam
    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  8. hah, tvůj blog mě hned zaujal! :D jsem tvoje nová čtenářka a budu ráda, když budeš i ty moje!
    jinak ty jahody bych hned snědlaaaaaaa :3

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožnuju jahody :)
    Moc ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde právě probíhá soutěž. Moc mě potěší, když se zúčastníš.

    Krásný den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  10. Já měla jahody zrovna včera! Ale nebyly moc sladké :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. U babči a dědy to mám stejně a ještě vždycky něco nosej na stůl a cpou mi to pod nos :D Jednou mě děda chtěl i nakrmit :D Jahody miluju, zrovna dneska jsem je měla a potom jsem si z nich udělala smoothie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Najprv ma pobavilo spojenie "malá" jahudka a potom ten dedov sex box :D Dobre som sa zasmiala ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Hm, jahody bych si dala hned. Ale bojím se, že ještě nebudou moc sladké.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jahody :D proboha :O úplně velké! :D
    sex box - pobaví :D :3

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam mňam :) Jahooodky môžem vždy
    Andy

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.