sobota 30. března 2013

Boj.. o nadvládu v úklidu!!!!


Není ani třeba popisovat, že jsem si dnešní den válela jenom šunky (e-e zamlčeno -.- dobrou hodinu jsem dřela na svých břišákách) místo toho abych uklidila neskutečný bordel, který se za záhadných okolností objevil v mém pokojíku. Třetí světová vede a já stále s ní nedokážu svést bitvu o uklizený pokoj.

 
(Numero 1: má, drahocená kráska v zelené barvě - poslední dobou na zelené ujíždím. Numero 2: nezbytné kosmetické serepetičky, make-up s korektorem byl společně s pudrem a to v akci za 169 kč cca?? skočila jsem potom jak tygřice, neboť tam bylo už pár balení. A naposled s číslem 3 se může pyšnit: koupelová mýdelka, těším se na intimčo, které provedu dnes večer v koupelně. Mýdlo a já:D)

8 komentářů:

  1. "Mýdlo a já" :D To ma odstavilo úplne :D Ale vyzerá to super o.o Ja som dnes chcela vyskúšať svoju guličku do kúpela, ale nechám si to na ráno, lebo už mám zlepené oči a ešte sa snažím strihať video :D Mne sa inak tiež vôbec nedarí udržať si poriadok, alebo ho vôbec spraviť o.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda o.o Ja mám našťastie tú guličku len jednu :D Video sa práve nahráva na YT, takže som maximálne spokojná :D

      Vymazat
  2. mydlo a ty :D. och, ale krásne sú zabalené tie kúpeľňové mydielka!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dermacol make-up/korektor mám taky.) Miluju je.)

    OdpovědětVymazat
  4. Hej, já chci taky intimčo! Ale chybí mi k tomu dvě věci, romantická duše a vana :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mýdelka jsou úplně boží. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr s make-upem byla dobrá koupě. Má kamarádka ho přímo miluje :)

    OdpovědětVymazat
  7. dobrý úlovek :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.