neděle 31. března 2013

Doba ledová.




Seznamte se s nugátovo-banánovou roládou, která vám spolehlivě zajistí několikaminutovou slast a dodrží, aby vaše kila šla s chutí nahoru. Kdo by pro takovou hříšnou chuťovku nezabíjel! noční návštěvy ledničky se uskutečňovali hlavně díky ní..



Dost sténání, dnešní den ve znamení: tam je sníh? utekl poměrně rychle (až na to že se mi od ruky sralo kde co) a ze slibem: „ jakmile se vrátím z kina uklidím pokoj! “ momentálně sedím u noťasu, dívám se na tu spoušť a kladu si jednoduchou (ale těžko splnitelnou otázku) otázku: „ mám, nemám? “...co naplat.

S pocitem, když se vaše mamka rozběhne kolem obchodního centra a začne na vás řvát! „ Teo, Teo! vyfoť mě tady!! “   „ A koukej! teď jak skočím!!!  (nepovedeně) vás usvědčí, že i rodiče se chovají někdy hůř, jak jejich děti (o sněhuláku , který dneska chtěla postavit a kreslení sprostých obrázků na auta ani nemluvě).
Když bro není doma a vás o půl jedné ráno chytne fotící nálada.. kdežto fotek zůstalo jenom pět:D

24 komentářů:

  1. Stihla som poslintať klávesnicu ešte predtým ako som si prečítala že to obsahuje nugát - milujem nugát, došlaka. o.o" Ako tak čítaš tak máš velmi zábavnú maminku :) Moja celé dni iba frfle ako všetci umrieme a že nejem a tak. :D Ja som sa o pol jednej ešte nefotila :D Vážne by to dopadlo velmi zle, lebo vtedy väčšinou neviem ani o svete :D Možno tak na zombie fotky by to bolo použitelné. Ale ty vyzeráš plná života o.o Tiež občas prepínaš na nočný režim? :D
    Gulička mi zafarbila vodu na ružovo a bola som z toho nadšená. :D !

    OdpovědětVymazat
  2. ooooooh dala bych si :OO
    my jedem dneska lyžovat, pohoda takhle v dubnu :D :D
    a ta poslední fotka je suprová :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moja má tých svetlých chvíliek pomenej, a keď už tak to stojí za to. Napríklad keď sa rehoce na niakom filme tak ma rozosmeje už iba ten smiech :D Ale hučíme po sebe hodne - ona je strašne paranoidná a je v tom že mám 3 roky a mne to vadí. Strašne. Ja mám inak tiež v pláne si ísť ešte po guličku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znie super o.o Aj ja chcem voňavú guličku! :D Síce tá moja voňala tiež, tak kvetinovo, ale po telovom mlieku sa úplne stratila :D U nás je to zas opačne, že oco to toleruje a chápe a mama vyvádza aj keď "chcem" o desiatej večer vyniesť smeti :D že čo ak ma niekto ukradne :D

      Vymazat
  4. Mňam, mňam :) To by u nás stačilo jen na 1 noční návětšavu ledničky, pak už by tam totiž žádná roláda nebyla :D Jianak líbí se mi tvůj top. a já se včera taky dokopáíval k uklizení pokoje, naštěstí si ho udržuju poměrně uklizenej, takže to mám za 10 minut hotový )

    OdpovědětVymazat
  5. moja mamka sa často správa podobne:DD

    OdpovědětVymazat
  6. Za tohle chování mám vždycky chuť mamce něco udělat! :D
    Z té fotící nálady vylezl pěkný obrázek! ;)
    Veselé Velikoce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta roláda-mňám!!!! Dala bych si :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky!:) Ta roláda vypadá skvěle! Dala bych si!:) A na poslední fotce ti to moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tie čipkované šatky sú pekné ! :3 A tá roládka ♥ Bože, neskutočné chute robíš ! T.T

    OdpovědětVymazat
  10. Božínku bože, ja som penu do kúpeľa nemala asi od svojich 12tich rokov a to si nerobím srandu! :D A vždy keď niekde vidím penu do kúpela nikto mi ju nechce kúpiť. A sama do nej nechcem investovať, lebo by mi to každý míňal! :D Už chcem bývam sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás je to zase tak, že keď spravím penu zo sprcháču, tak míňam sprcháč navyše a všetci mi nadávajú. Ale penu mi nekúpi nikto :D ! To je strašne nefér. o.o

      Vymazat
  11. Jéé, ta roláda je skvěláá! :)) přesně takovou podobnou mi babča upekla nedávno :D mňam

    OdpovědětVymazat
  12. brrr ten sníh :D to je hnus! :D ještě že ho tu tolik nemáme :P .. ta roláda vypadá krásně! :) ale ty kila po ní musí jít nahoru pořádně :D .. a ta poslední fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe no tak tvoje mamka je fakt poklad:D

    OdpovědětVymazat
  14. kámo, myslím, že jsi zavinila, že mám hlad! :O :( :D Už ti někdo říkal, že mi nemáš dělat chutě? :D

    OdpovědětVymazat
  15. ale že to se nedělá :D asi půjdu tomu beránkovi co matinka upekla ukrojit tělo, páč mám kvůli tobě hlad na sladký :D

    OdpovědětVymazat
  16. Roláda vypadá super.. hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ta roládka vypadá luxusně ! Banány miluju nadevše s kombinací nugetky? mňaaaaaam


    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.