sobota 6. dubna 2013

Atomová bomba vybuchla v pokoji slečny Benkovské, oznamují titulní stránky všech bulváru.. jak se s tím takhle krůta vypořádá??

Ač nerada ale přesto, si uvědomuji, že dnešní den bych měla strávit raději úklidem mého doupěte, kde vládne poslední dobou absolutní zmatek nad zmatkem, vyhněme se slovu katastrofa, prosím, i když by to více sedlo (pokoj je i od bráchy - abych mu nekřivdila.. ale ten se nepočítá, jelikož nehne ani brvou a buď to sedí na prdeli u stolu, nebo se někde ožírá, či balí ženušky).



A nejenom úklidem, mohla bych se konečně dokopat k tomu abych otevřela tu proradnou učebnici matematiky a psychologie  neboť mi má zbrusu nová žákajda s radostí (kdykoliv ji otevřu) oznamuje, že mám dvě nové pětky (pomalu si začínám s prominutím uvědomovat, že mám v hlavě nasrá..no místo mozku) a teď, pokud mne omluvíte jdu se odebrat do říše snů a představovat si že mě líbá a drží v náruči Daniel Craig - Bond, pro ty mírně zaostalé).



9 komentářů:

  1. Super článek držím palce s uklidem;) já už tu žk ani neotvírám;D

    OdpovědětVymazat
  2. si sialena baba... v dobrom slova zmysle :))))

    OdpovědětVymazat
  3. u každýho tvýho článku se bavím, neskutečně skvěle píšeš:D

    OdpovědětVymazat
  4. V mém pokojíčku to vypadá podobně:D Jinak máš suprovej blog, hlavně ty animace tady na levo mě hodně pobavili:D

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. Džízas , musím napsat takovou tu typickou blogovskou větičku : proč jsem na tvůj blog nenarazila dřív ? :O :D jsi boží

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi hrozný miláček. :D Správně střelená prostě. :D

    OdpovědětVymazat
  7. hodně dobrý název článku :D a ještě lepší animace !! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek! Tady to taky vypadá jako po výbuchu, ale moc se mi do úklidu nechce.

    OdpovědětVymazat
  9. Daniel Craig! :3 :D :D
    A ten gif.. Opět originální :3

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.