středa 10. dubna 2013

Navrhni si tričko podle svých představ!


Konečně jsem měla tu čest a mohla se dočkat vysněného balíčku!

Každý má určitě představu o svém tričku, které by si vyrobit dle svého vlastního vkusu a pokud si zatím nenašel/a tu správnou možnost tak stačí když naťukáš do lišty url adresu: (http://www.of.cz/navrhni/) kde si své vysněné tričko můžeš udělat přesně tak, jak by sis přál/a.



Na výběr máš různé styly ať už tílko nebo tričko, od jakékoliv barvy, obrázku, které máš na výběr a můžeš vložit dokonce i své (což já udělala!:D) tak po vtipné texty.
A co je na tom nejlepší, nemusíš čekat jak idiotek na dlouhou domu než ti tričko přijde, já ho měla hotové cca do dvou dnů a teď je spokojeně vystaveno na svojí majitelce, která je z něj nadšena!


Stačí kapku fantazírovat a tvoje láska je na světě, já volila jednoduchost, i když ne zrovna tu slušnou variantu ale ne doslova!!! :D Takže se zítra mohu pyšnit tričkem s nápisem: Look into my eyes, snad nemusím vysvětlovat důvod proč zrovna tenhle název, někomu to dojde, jiným zas né :D


Taky bych řekla, že je to v celku originální dárek, který potěší nejenom vás ale i kamarády a členy rodiny, pokud si všimneš pořádně v nabídce se dají vyrobit: hrníčky, polštáře apod.

Majte se krásně a využijte téhle parádní nabídky! já spokojena jsem! teď mám jenom z toho abych si to moje pracně udělané tílko nepokypala :D

9 komentářů:

  1. Tričko je super ;D Tiež by som si niečo navrhla, len nikdy na to nemám čas. Ale ešte koncom decembra som chcela do tričkárne odniesť sveter a jednorožca nakresleného že nech mi to tam vytlačia :D Bolo by to mega, keby som ho vedela nakresliť. Vyzeral ako tehotný nosorožec :D Na fotkách ti to moc pristane, verím že si z trička nadšená :D :)
    A ďakujeme za pochvalu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. hahah super tričkoo :DD

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Boží tričko a ty jsi také dokonalá! :-)
    Nevím, jestli ti to někdo říkal, ale vypadáš jako Miley Cyrus :D :D Promiň, pokud jsem tě tím urazila, nebo tak něco :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. také by som teda aj ja potrebovala :D skvelé tričko!

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.