neděle 21. dubna 2013

Ten moment, když se válíte na sedačce, hladíte si pupek, máte nohy na stole a snažíte se k něčemu užitečnému dokopat.

Takový krásný moment poslední dobou zažívám pořád...
No a pak se frajle můžu divit, proč se o mě pokouší infarkt pokaždé, když si stoupnu na tu věc, která vám ukazuje kilečka.

Nuděnka.


Jediné pozitivum za týden: oskar, konečně se holomek ukázal a já se nemusím navlékat jak na severní pól. K týdnu: větší debilitu jsem zažít nemohla, ve škole před tabulí zachovat vážný výraz: ano umím to ale následné, jdi si sednou máš za 5 není zrovna pozitivní a co k tomu když si v tralalajce zpravujete vaše nové letní tenisky (které si druhý den jen tak mimochodem domrvíte) a žuchnete hlavou do zadku jaksi objevní paní která po vás začne řvát, přitom to bylo nevinné ťuknutí:D mohla bych pokračovat dále, ale raději se odeberu do kuchyně dřív, než mi můj drahocenný bratr sežere všechny párky.

S párečkem.

12 komentářů:

  1. zase jsem se strašně těšila na tvůj článek! :D a jako vždy mě pobavil :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. "TEN MOMENT" znám hodně dobře :D bohužel :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tá prvá fotka je bombová! :3

    OdpovědětVymazat
  4. inak pozývam na giveaway:) http://laviealexandra.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! :-) A také mám problémy s tím, že se pouze válím a nic..:D Ikdyž bych toho měla dělat dost a dost :D

    OdpovědětVymazat
  6. lidičky, čtenáři..budu spíše tady ---) http://thethees.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hi honey!! I've just found your blog and I love it!!
    This post is so original and fresh, i like it very much :)
    I would like to know your opinion about my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  8. Žuchnete hlavou do zadku. :D Upřímně? Málem jsem si lupla do kaťat, když jsem si tuhle větu četla znova a znova a znova!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Wow!! To je úplně boží článek:D
    Zvu tě k nám na blog na GIVEAWAY;)

    OdpovědětVymazat
  10. ja moc telku nepozeram a vahu doma nemame cize tento moment nepoznam :)


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.