pátek 12. dubna 2013

Stal se zázrak!


Nečekané!!!Tereza Benkovská byla schopná pochopit příklady z matematiky a dokonce jeden z nich sama úplně vypočítat! Oznamují titulní stránky všech bulváru, velice nečekaný slet událostí, vážení.




Znáte ten nepřijatelný fakt, že z dobré tuny fotek vyberete jenom pár "slušných" kde se netváříte jak kakabus či nemáte zavřené oči jako by jste právě prožívali slastný spánek?


Jinak.. odumírají mi prsty, neboť jsem je dneska až, až používala a né že si to vysvětlíte nějak jinak, což by vlastně každého zprvu hned napadlo, protože to vyznělo krapec úchylně ale přitom jsem nedělala to co si myslíte, pokud si to teda opravdu myslíte a teď, pokud jste to dočetli všichni až semhle, vám dojde, že tenhle odstavec nemá pořádně hlavu ani patu, opakují se tu slova a si tu mám i chibi ale kašlat:D:D:D Adíé.

EDIT 22:36 - zase jsem kráva, blbá vypila hektolitry kofoly a místo toho abych šla spát jako slušná děva, tu zase budu strašit do jedné ráno, je-li libo i víc.

17 komentářů:

  1. Ty jsi hrozná čuňa. :D Ty tvý příspěvky mě naprosto zabíjí. :D
    Příklady z matiky se mi povedlo pochopit jednou v životě. Od té doby jsem to už nezažila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to teď s matikou stejně :/ ;D

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju k MA :P
    opět super fotky! a ten předposlední odstavec: coo? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem tvoje články :D Ja matike furt nechápem a asi ani nikdy nebudem. Iba dúfam, že nejaký trkvas nevyhlási maturitu z matiky za povinnú. Inak som v hajzli :D Ten pocit s fotkami poznám dokonale. :D Ani za toho boha tam nenájdem fotku, ktorá by za niečo stála, to fakt iba raz za rok asi :D A inak mám tiež teraz červené nechty o.o" Tá čierna vybíjaná taška je mega o.o

    OdpovědětVymazat
  5. To první tričko je úžasný:D. A gratuluju k matice, mě se tenhle zázrak asi nikdy nestane... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Benkovská ty mě jednou zabiješ :D A s tou tvojí krásou už taky se běž schovat :'3

    OdpovědětVymazat
  7. No, ja som iba niečo počula o tom že u nás by sa to malo zaviesť od budúceho roka, alebo od toho kedy mám ja maturovať. No dúfam, že si to niekto velmi rýchlo rozmyslí, lebo potom sa nepoznám :D Matika je strašná zbytočnosť. Keď sme sa našej matikárky pýtali že načo nám v živote budú logaritmy a goniometrické funkcie a také chrochotiny, tak nám povedala že aby sme sa dostali do 4. ročníka. Sviňa škaredá hnusná! :D
    Ja som dneska behala v šatách a koženke, len teraz večer som strašne drkotala. Ale o takej šiestej večer som myslela že je 35° v tieni :D teda strašne som sa škvarila :D
    A áno, opakuješ mi to tuším pri každom videu z čoho som nadšená a teší ma to moc :) Práve dávam dokopy ten, ehm, normálny tutoriál, tak snáď dozajtra bude :D

    OdpovědětVymazat
  8. No ja úprimne matiku nevyužijem absolútne nikde. :D Načo bude grafikovi matika ty vole? Photoshop viem otvoriť aj bez nej :D
    Ja už sa tiež teším na také dni keď mi budú stačiť 2-3 kusy oblečka a budem spokojná :D V zime som dobre že nemala 10 vecí dokopy na sebe. To bol otras proste :D
    Neviem u vás to majú tiež schváliť, ak nie, tak sa presťahujem nejakým pračudesným spôsobom, ale ja z matiky maturovať nebudem. To nech si kompetentní vyhodia z hlavy :D Keď si ešte vezmeš, že to chce vyhlásiť nejaký polointeligentný trkvas, ktorý na základke aj na strednej prepadal, poprípade výšku ani nemá, tak to nasere :D o.o

    OdpovědětVymazat
  9. :D Vážně zajímavej článek. Baví mě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek! :D To první tričko je super!

    OdpovědětVymazat
  11. ty kabelky :O obje dvě jsou skvělé ale ta černá s těmi cvoky..!! ta je nadpozemská :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. znova to tričko! :D <3 a gratulujem s matikou, jen tak dál :) btw GIVEAWAY u mňa na blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Kabelky krásne a ten odstavec bez významu ma zabil!!! :D

    OdpovědětVymazat
  14. My dnes začali brát binomickou větu a mám pocit, že už nevypočítám nikdy nic :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Obidve kabelky by som hneď brala !! a k tej matike by som ja takýto ohlas do bulváru dať nikdy nemohla :D tej nepochopím asi nikdy :DD
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Komentuj, drbej, nadávej, piš, křič, ječ, ale aby to mělo všechno hlavu a patu prosím nejsem génius na řešení rébusů.